piątek, 2 maja 2014

Park? My?

Daria: Hey :)
Nie pisałam od....nie wiem ilu, ale od chyba 2 dni. Emmm to tak 2 dni temu byłam na dworze z Wiki i z kilkoma innymi przyjaciółmi. Praktycznie przez cały czas siedzieliśmy na ławce w parku, robiliśmy gify i zdjęcia. Gadaliśmy o wakacjach i o różnych ludziach. Same nudy ;/ Ciekawego życia nie mam (chociaż czasami jest ciekawe, nawet bardzo) A więc tak to chyba tyle. Chciałabym jeszcze powiedzieć iż Wiki popsuł się komputer i nie wiadomo kiedy  napisze posta. Jest jeszcze laptop jej rodziców, ale praktycznie go nie używa, ponieważ jej rodzice nie chcą jej go dać. Teraz tylko ja będę prowadziła tego bloga aż Wiki nie wróci. No dobrze ja się już żegnam papatki. Tu są nasze zdjęcia :):
<----to jestem ja czyli Daria xD 
<----- to Wiki (nieważne, że w wannie xD)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz